1. Жалпы ережелер

1.1. «Арнайы білім берудің жаңашыл педагогы» мұғалімдер байқауы – арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде еңбек ететін педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыруға, тәжірибе алмасуға және үздік педагогикалық идеяларды насихаттауға бағытталған.
1.2. Байқау жыл сайын өткізіледі.
1.3. Ұйымдастырушы – білім басқармасы, әдістемелік орталықтар немесе арнайы білім беру ұйымдары.
2. Мақсаты мен міндеттері
2.1. Арнайы білім беру педагогтерінің инновациялық тәжірибесін анықтау және қолдау.
2.2. Жаңашыл әдіс-тәсілдерді практикаға енгізу арқылы білім сапасын арттыру.
2.3. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеретін озық педагогикалық тәжірибені тарату.
2.4. Педагогтердің кәсіби беделін көтеру және шығармашылығын ынталандыру.
3. Қатысушылар
3.1. Байқауға арнайы мектептер, түзету сыныптары, инклюзивті білім беру мекемелерінде жұмыс істейтін педагогтер қатыса алады.
4. Байқауды өткізу тәртібі
Байқау үш кезеңнен тұрады:
І кезең – іріктеу: Құжаттарды қабылдау, эссе/портфолио тапсыру (өз жұмыс тәжірибесін сипаттау).
ІІ кезең – шығармашылық жұмыс: Ашық сабақ, авторлық әдістеме немесе инновациялық жобаны ұсыну.
ІІІ кезең – қорытынды: Қазылар алқасының бағалауы, жеңімпаздарды анықтау, марапаттау рәсімі.
5. Бағалау критерийлері
Педагогикалық идеяның жаңашылдығы мен өзектілігі.
Оқушылардың даму ерекшеліктерін ескеріп қолданған әдістердің тиімділігі.
Сабақ немесе жобаның практикалық маңызы.
Кәсіби шеберлік, педагогтың өзіндік стилі.
Материалды ұсыну сапасы және шығармашылық тұрғыдан ерекшеленуі.
6. Жеңімпаздарды марапаттау
6.1. Жеңімпаздар «Арнайы білім берудің жаңашыл педагогы» атағына ие болады.
6.2. Дипломдар, алғыс хаттар тапсырылады.
7. Қорытынды ережелер
7.1. Байқау ережесіне енгізілетін өзгерістер ұйымдастыру комитетінің шешімімен жүзеге асырылады.
7.2. Байқауға қатысушы педагогтер көрсетілген талаптарды толық сақтауы тиіс.