МАҚТАНЫШЫМ – АСТАНАМ

 

Ынтыкбаева Күлшат Амзекараевна

Жамбыл облысы,Талас ауданы,Бөлтірік шешен ауылы 

Шоқан Уәлиханов орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі

Бөлім:

Уақыт

Мұғалімнің  аты-жөні


Күні:


Сынып: 3 б

Қатысушылар саны:26

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Мақтанышым - Астанам

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп,

теріп оқу

3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің  әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

Ынтымақтастық атмосферасын

және өздеріне деген сенімділік  қалыптастыру мақсатында  ширату жаттығуларын жасайды..

Сәттілік сөзін үш тілде айту .

Сәттілік , удача, gyde laк

Өткен тақырыпқа шолу:

Үйге берілген оқу тапсырмасы:

«Керемет күмбез» шығармасынан алған ақпараттарын сақина ойнау әдісі арқылы қорытындылау .

Сұрақтары

1  Ясауидің туған жері ?

2  Ясауидің оқыған жері?

3 Ясауи деп аталу себебі?

4 Күмбез туралы мәлімет.

Топқа бөліну мозайка  әдісі аркылы және жаңа тақырыпты ашу .

1- Бәйтерек тобы

2- Ақ орда

3-Ханшатыр

4- Нұр әлем

Сурет бөліктерін алып,  суретті құрастырыңдар. , топқа бірігіңдер.

-Қандай сурет құрастырдыңдар?

- Бұл ғимараттар қай қалада?

-Бұлардан басқа қандай ғимараттарды білесіңдер? Атаңдар.

- Қала атауына қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөз тіркестерін ойластырыңдар.

-Олай болса, бүгінгі сабақта «Мақтанышым-Астанам» тақырыбында шығармалар оқитын боламыз.

Өлеңді дауыстап оқиды.

Сызба

Құрастыра

ды

Топтарға бөлінеді..

Тақырыпты ашады.

Тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Мозайка

әдісі арқылы бөліктеріне бөлінген ғимараттар суреті.

Жаңа білім

Бекіту

Жаңа сабағымыз

Мақтанышым-Астанам» авторы Ермек Өтетілеуұлы  туралы танысу

.Бейне жазбаны тамашалайық. Осы  бейне жазбаны басшылыққа ала отырып қала атауына қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөз тіркестерін  жазайық

Ұжымдық жұмыс

А-

С-

Т-

А-

Н-

А-

Ә) Өлеңнің авторы туралы әңгімелеңдер.

Ермек Өтетілеуұлы – балалар ақыны, аудармашыЕнді балалар аудио жазба арқылы өлеңдң тыңдайық

Оқулықпен жұмыс .

Өлеңді тізбектеп оқыту.

Топтық жұмыс

Кестемен жұмыс

1-топ тапсырмасы

Өлең жолдарына мысалдар келтір.

2-топ тапсырмасы

Суреттер бойынша көрікті Астанам тақырыбына мәтін құрастыру

3 –топ тапсырмасы

Өзім тұрған өлкенің көрікті жерлері туралы әңгімеле.

4-топ тапсырмасы

Астана тарихы тақырыбында ғаламтордан мәліметтер жинастыру

Сызбаны басшылыққа ала отырып жазу .

Дәптермен жұмыс

Астана келбеті  сөзінің мағынасын ашып жазу.

Астана Есіл өзеннің жағасында орналасқан ,биік зәулім ғимараттары бар ,әсем қала .

Сергіту сәті

Аспанға қарап ай көрдім

Төмен қарап жер көрдім

Оңға солға бұрылып

Егеменді ел көрдім .

- Өлеңді түсініп, тізбектеп оқиды.

Медаль

беру арқылы бағалау

-

Автор туралы әңгімелейді.

Сұрақтарға жауап береді.

Көрікті Астанам»

тақырыбына мәтін құрастыр

ып жазады  Астана туралы жазады.

Медаль

беру арқылы бағалау

.

1топ

Дескриптор:

Өлең жолының мазмұнын түсінеді .

Өлеңді талқылап  мысалдар құрастырады Мысалдарға өз пікірлерін білдіреді

2-топ

Дескриптор

Суреттерге  сүйеніп әңгімелейді Ғимаратардың маңыздылы

ғын сипаттайды.

Ойын жүйелі еркін жеткізеді

3-топ

Туған өлкенің көрікті жерлерін атайды .Көрікті жерлерді жүйелі байланыстырып әңгімелейді .Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды

4-топ

Астананың бұрынғы атауын атайды .Қаланың Астана атанған жылын жазады . Бәйтеректің биіктігін қаладағы өзеннің атауын жазады ..

Оқулық

Кері байланыс

Кері байланысты «Менің дорбам» әдісі арқылы береді.

Астанаға айтар тілектеріңізді жазыңдар .

Үйге тапсырма

Мақтанышым Астанам  өлеңді мәнерлеп оқуға дайындалу.

Мәтіннен түсінгенін талдап айтады.

Оқу тапсырмасын жазып алады.

.


Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз