Ынтыкбаева Күлшат Амзекараевна
Жамбыл облысы,Талас ауданы,Бөлтірік шешен ауылы
Шоқан Уәлиханов орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі
Бөлім: | Уақыт | |
Мұғалімнің аты-жөні | ||
Күні: | ||
Сынып: 3 б | Қатысушылар саны:26 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы | Мақтанышым - Астанам | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу 3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру | Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне деген сенімділік қалыптастыру мақсатында ширату жаттығуларын жасайды.. Сәттілік сөзін үш тілде айту . Сәттілік , удача, gyde laк Өткен тақырыпқа шолу: Үйге берілген оқу тапсырмасы: «Керемет күмбез» шығармасынан алған ақпараттарын сақина ойнау әдісі арқылы қорытындылау . Сұрақтары 1 Ясауидің туған жері ? 2 Ясауидің оқыған жері? 3 Ясауи деп аталу себебі? 4 Күмбез туралы мәлімет. Топқа бөліну мозайка әдісі аркылы және жаңа тақырыпты ашу . 1- Бәйтерек тобы 2- Ақ орда 3-Ханшатыр 4- Нұр әлем Сурет бөліктерін алып, суретті құрастырыңдар. , топқа бірігіңдер. -Қандай сурет құрастырдыңдар? - Бұл ғимараттар қай қалада? -Бұлардан басқа қандай ғимараттарды білесіңдер? Атаңдар. - Қала атауына қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөз тіркестерін ойластырыңдар. -Олай болса, бүгінгі сабақта «Мақтанышым-Астанам» тақырыбында шығармалар оқитын боламыз. | Өлеңді дауыстап оқиды. Сызба Құрастыра ды Топтарға бөлінеді.. Тақырыпты ашады. Тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді. | «Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! | Мозайка әдісі арқылы бөліктеріне бөлінген ғимараттар суреті. |
Жаңа білім Бекіту | Жаңа сабағымыз Мақтанышым-Астанам» авторы Ермек Өтетілеуұлы туралы танысу .Бейне жазбаны тамашалайық. Осы бейне жазбаны басшылыққа ала отырып қала атауына қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөз тіркестерін жазайық Ұжымдық жұмыс А- С- Т- А- Н- А- Ә) Өлеңнің авторы туралы әңгімелеңдер. Ермек Өтетілеуұлы – балалар ақыны, аудармашыЕнді балалар аудио жазба арқылы өлеңдң тыңдайық Оқулықпен жұмыс . Өлеңді тізбектеп оқыту. Топтық жұмыс Кестемен жұмыс 1-топ тапсырмасы Өлең жолдарына мысалдар келтір. 2-топ тапсырмасы Суреттер бойынша көрікті Астанам тақырыбына мәтін құрастыру 3 –топ тапсырмасы Өзім тұрған өлкенің көрікті жерлері туралы әңгімеле. 4-топ тапсырмасы Астана тарихы тақырыбында ғаламтордан мәліметтер жинастыру Сызбаны басшылыққа ала отырып жазу . Дәптермен жұмыс Астана келбеті сөзінің мағынасын ашып жазу. Астана Есіл өзеннің жағасында орналасқан ,биік зәулім ғимараттары бар ,әсем қала . Сергіту сәті Аспанға қарап ай көрдім Төмен қарап жер көрдім Оңға солға бұрылып Егеменді ел көрдім . | - Өлеңді түсініп, тізбектеп оқиды. Медаль беру арқылы бағалау - Автор туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді. Көрікті Астанам» тақырыбына мәтін құрастыр ып жазады Астана туралы жазады. Медаль беру арқылы бағалау | . 1топ Дескриптор: Өлең жолының мазмұнын түсінеді . Өлеңді талқылап мысалдар құрастырады Мысалдарға өз пікірлерін білдіреді 2-топ Дескриптор Суреттерге сүйеніп әңгімелейді Ғимаратардың маңыздылы ғын сипаттайды. Ойын жүйелі еркін жеткізеді 3-топ Туған өлкенің көрікті жерлерін атайды .Көрікті жерлерді жүйелі байланыстырып әңгімелейді .Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды 4-топ Астананың бұрынғы атауын атайды .Қаланың Астана атанған жылын жазады . Бәйтеректің биіктігін қаладағы өзеннің атауын жазады .. | Оқулық |
Кері байланыс | Кері байланысты «Менің дорбам» әдісі арқылы береді. Астанаға айтар тілектеріңізді жазыңдар . Үйге тапсырма Мақтанышым Астанам өлеңді мәнерлеп оқуға дайындалу. | Мәтіннен түсінгенін талдап айтады. Оқу тапсырмасын жазып алады. | . |