ТАБИҒАТ СИПАТЫ

ТАБИҒАТ СИПАТЫ

Ундабаева Дарига Альмухановна

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, 

Шертпе селосы А.Меңдалыұлы атындағы жббм КММ 

Бастауыш сынып  мұғалімі


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғат сипаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.1– шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сергіту жаттығуы

«Кездесу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Шұғыл SMS (хабарландыру)…» әдісі.

1. Отан дегеніміз не?

2. Сенің туған жерің қай жер?

(МК) Көп аузынан түспейтін

 Отан деген немене?

 Оның тұлға,түс, кейпін

 Достым,білгің келе ме?–

дей келіп, Отан жайлы қалам тартып, өлең арқылы Отанына өз

сезімдерін білдірген ақындарды оқушылар еске түсіреді

Сабақтың тақырыбы мен күтілетін нәтижені хабарлайды. 

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау:  —   Бәрін-бәрін ойлау үшін.

 Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы  жаңа сабаққа назар аудару.





Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

              

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

 Қастек Баянбай

Қастек Баянбай – ақын. 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ жерінде дүниеге келген. Ақын өлеңдерінде балалар өміріндегі оқиғаларды қызық та түсінікті тілмен баяндайды. «Араша», «Ақ шағала», «Құс сүті», «Балаларға базарлық», т.б. кітаптары бар.

Ойлан

Отбасы мүшелері жаңбырдан қандай жақсылық күтеді?

Жаңбырдан басқа табиғат құбылыстарының адамзат тіршілігі үшін қандай пайдасы бар?

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Форматив

ті бағалау.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. 

Ой толғаныс кезеңі.

Кестені толтыр.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Бес саусақ» кері байланыс.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Бес саусақ»

Кері байланыс тақтай

шасы.







Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз