ӘР АЛУАН ТАПСЫРМАЛАР ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

ӘР АЛУАН ТАПСЫРМАЛАР ТОҚСАН  БОЙЫНША  ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Ахметова  Шинар  Айтмукашевна

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы 

Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "Ахмет  Байтұрсынов  атындағы

  №20  орта мектебі"Коммуналдық Мемлекеттік Мекемесі

Бастауыш сынып мұғалімі


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әр алуан тапсырмалар

Тоқсан  бойынша  жиынтық бағалау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1 Адамзат дамуына климаттың әсерін талдау

4.2.3.2 Зерттеу негізінде өз өңірінде табиғи апаттар туындауы ықтималдылығын  болжау

4.2.1.3  Глобус пен картадан параллельдерді, меридиандарды, экваторды көрсете білу

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді  сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты  үнемдейміз!

Нақты,дәл  жауап  береміз!

Сабақта  өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды  көрсетеміз!

Сабаққа  белсене  қатысып, жақсы  бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске  түсіру (ұжымда)

«Өзіңе тілегенді басқаларға тілеңіз!» ойсергегі арқылы бастауға болады.

Сабақ тақырыбы мен күтілетін нәтижені оқушылар болжайды.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

              

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Әр алуан тапсырмалар

Тоқсан  бойынша  жиынтық бағалау.

Дескрипторы:

•              адамдардың шаруашылық іс-әрекеттерін талдайды;

•              табиғи апаттар туындау ықтималдығын болжайды;

•              нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтайды,

•              глобус, параллель, меридиан туралы түсіндіре алады.

(Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр.

Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады.

(Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» 

Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады             

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Форматив

ті бағалау.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

(Т) «Фишбоун» әдісі

Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша)

 

 

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Рефлексия» кері байланыс.





Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Рефлексия»

Кері байланыс тақтай

шасы.







Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз